بهره‌مندی ۱۷۵ مددجوی کلاردشتی از برنامه‌های فرهنگی
کد خبر: 4182025
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

بهره‌مندی ۱۷۵ مددجوی کلاردشتی از برنامه‌های فرهنگی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کلاردشت گفت: در ۸ماهه اول سال ۱۷۵ نفر از مددجویان از برنامه‌های آموزشی، تربیتی، مشاوره‌ای جهت توانمندسازی فرهنگی، فکری و تقویت بنیه دینی و اعتقادی استفاده کرده‌اند.

عیسی احمدی‌زاده، رئیس کمیته امداد شهرستان کلاردشت،به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، عیسی احمدی‌زاده، رئیس کمیته امداد کلاردشت، با اشاره به اینکه ۸۶۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان قرار دارند و از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند می‌شوند، گفت: در ۸ ماهه اول سال ۱۷۵ مددجوی تحت حمایت این نهاد از برنامه‌های آموزشی، تربیتی، مشاوره‌ای جهت توانمندسازی فرهنگی، فکری و تقویت بنیه دینی و اعتقادی استفاده کرده‌اند.

وی افزود: تعداد ۱۰ نشست مشاوره و دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی با موضوع‌های مختلف پیشگیری از اعتیاد، معلولیت در سالمندی، آموزش والدین، توانمندسازی خانواده و مشاوره نوعروسان برگزار شده است.

احمدی‌زاده تصریح کرد: طی این مدت ۱۰ نفر از  مددجویان نیز از برنامه‌های اردویی واحد فرهنگی استفاده کرده‌اند و تعداد ۴ نفر دیگر نیز به زیارت عتبات عالیات و کربلای معلی اعزام شدند.

انتهای پیام
captcha